czwartek, 17 stycznia 2013

Malibu

SKŁADNIKI:
-1 puszka mleka skondensowanego niesłodzonego
-3/4 szkl cukru
-cukier waniliowy
-250 ml wódki
-wiórki kokosowe- 10/20 dag
WYKONANIE:
Zalać wiórki kokosowe alkoholem na kilka dni od czasu do czasu mieszając.

 Po tym czasie odcedzić i mocno przecisnąć przez gazę.
Mleko z cukrem wlać do garnuszka i  podgrzewać parę minut, aż rozpuści się cukier.
Ostudzić, połączyć z wódką.
Wiórki potem użyłam
raz do „zdradzieckich ciasteczek”
raz do „pijanych kokosanek

5 komentarzy:

  1. Och Dzasti <3
    Zrobisz mi taki na zoo-botanice? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :D Może chociaż wtedy mnie odwiedzisz :P

      Usuń
    2. Bedziemy autem, bedzie prosciej! :D
      Swoja droga komunikacje miejska we Wro macie paskudna :P

      Usuń
    3. Od lat nie jeździłam to nie wiem. Wożą mnie ;) A kiedyś też rzadko, bo do pracy pieszo miałam blisko.

      Usuń