poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nadziewane ciasto francuskie



SKŁADNIKI:
 Ciasto francuskie
Koncentrat pomidorowy
Żółty ser
Papryka (połowa)
Pieczarki
Pierś z kuraka
Pomidor bez skórki
Cebula
sól,  
pieprz,

Opcjonalnie 
suszona bazylia (ja akurat nie miałam, więc nie dałam ;) )
curry
papryka


WYKONANIE:

Ciasto francuskie rozkładamy.
Miałam zrobić jeden duży rożek, ale zmieniłam zdanie jak wyciągnęłam ciasto i zrobiłam 4 ;)
Smarujemy  koncentratem
Pierś z kurczaka smażymy z papryką, pieczarkami, cebulą i pomidorami.
Przypawamy solą, pieprzem i resztą przypraw
Na to sypiemy starty żółty ser .
Ciasto kładziemy na papierze do pieczenia.
Na cieście delikatnie zaznaczamy linię w połowie.
Jedną połowę nacinamy w wachlarz .
Na drugiej połowie układamy farsz.
Brzegi smarujemy jajkiem lub mlekiem
Zamykamy rożek drugą połową ciasta, brzegi dociskamy widelcem, a całość smarujemy jajkiem lub mlekiem.
Pieczemy w 200 stopniach przez około 12 minut, aż ciasto się ładnie zarumieni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz