środa, 13 grudnia 2017

Gulasz z tofu.


SKŁADNIKI:

50 dag tofu wędzone
por
cebula
grzyby suszone
papryka
czosnek
mąka ziemniaczana.
przyprawy (u mnie): tymianek, oregano, curry, chili, sól & pieprz, papryka słodka i ostra, majeranek, rozmaryn (nie wsio dałam do zdjęcia ;) )
sos sojowy
olej


Z czym? ;)
można podawać z ryżem, makaronem, kaszą
u mnie kasza jaglana.

WYKONANIE:
Grzyby namoczyć dzień wcześniej. (ja miałam już usmażone zamrożone tym razem).
Tofu pokroić w kostkę.
Pory w krążki.
Cebulę w paski.
Grzyby i papryka w kostkę.
Podsmażyć chwilę cebulę.
Po chwili dodać resztę warzyw.
Dolać trochę wody
Doprawić  (przyprawy i sos sojowy) i dusić do miękkości.


Połowę warzyw wyciągnąć i zmiksować.

Dodać.

Tofu podsmażyć na osobnej patelni. 

Do warzyw dać mąkę ziemniaczaną.

Wymieszać.
Dodać tofu.
W razie konieczności doprawić. 


SMACZNEGO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz