środa, 11 marca 2015

Pizza z kalafiora i makaronu.


SKŁADNIKI:
Spód

1 mały kalafior
jajo (u mnie jajka tylko od kur z wolnego wybiegu)
2 łyżki płatków (u mnie żytnie, jęczmienne, owsiane)
makaron (u mnie zawsze brązowy czy makaron czy ryż)
sól do smaku
pieprz do smaku
oregano
bazylia
rozmaryn


Dodatki (u mnie):


5 pieczark
cebula
2 pomidory
papryka
ser



WYKONANIE:
Kalafior umyć.


Zetrzeć na tarce lub zmiksować. 

Makaron ugotować wg. przepisu i odcedzić. (można spokojnie bez makaronu :))


Wymieszać kalafior i makaron z płatkami, jajem i przyprawami na jednolitą masę.

 Rozłożyć ją równomiernie na wyłożonej papierem do pieczenia blasze. 
Piec w 180 C przez ok 15-20 minut do czasu, aż spód lekko stwardnieje. 

Na delikatnie podpieczonym spodzie rozsmarować sos do pizzy (przepis).
Ułożyć pozostałe składniki: cebula pokrojona w krążki, pomidory bez skórki (zdejmowanie), papryka w paski, pieczarki w paski.

Piec przez ok 15-20 minut, aż całość się zrumieni.


Wsio :)

Nie pamiętam skąd pomysł wzięłam, ale jak sobie przypomnę napiszę :) Oczywiście jak zawsze coś tam dodałam, a może i odjęłam ;)

Właściwości zdrowotne płatków.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz