piątek, 25 kwietnia 2014

Placki warzywne

Wygląda jak buraczane, ale smakuje inaczej.
Po ostatnich szaleństwach w kuchni pozostały mi rzeczy i zrobiłam z nich placki.
Można też inne warzywa czy mniej.
Ot kto to ma ;)
u mnie:

SKŁADNIKI:

Całe:
por, 
burak
ząbek czosnku

Po kawałku:
seler,
brokuł
cukinia
cebula

Przyprawy:
chilli
papryka słodka
curry
sól (u mnie zawsze morska :D)

Oraz:
 jajo
mąka
olej bądź oliwa

WYKONANIE:
Ciut pomieszałam kolejność, ale to nic nie znaczy ;)
Buraka, seler i brokuła ugotować.

Zetrzeć na tarce.

Pora pokroić na małe kawałki.

Cukinię obrać i zetrzeć na tarce.

Cebulę obrać i zetrzeć na tarce.

 Czosnek obrac i przecisnąć przez praskę.

Dodać przyprawy.

Dodać jajo i mąkę (4 łyżki). (jak więcej rzeczy to dwa jaja i więcej mąki)

Smażyć na rozgrzanej oliwie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz