piątek, 28 marca 2014

Koktajl (mus) "bomba witaminowa"


SKŁADNIKI:
 avocado
kiwi
banan
(można dodać jeszcze inne owoce jak się chce)
siemię lniane
sezam
migdały
jogurt naturalny, bądź maślanka, bądź kefir(ja tym razem kefir dałam, bo ostatnio robiłam z maślanką)
cukier (można zastąpić miodem, albo pół na pół)
łyżeczka cynamonu
do połowy dałam pół łyżki kakao

WYKONANIE:
Siemię, sezam i migdały podprażyć.


Zmiksować. 


Owoce obrać. 


Nie wyrzucaj skórki z banana i kiwi.
Skórka z banana co można zrobić?
Skórka z kiwi to bomba witaminowa i po umyciu można bez obaw zjeść.
A jak się nie chce zjeść to na kompost ;)
Pokroić na mniejsze kawałki i do blendera.

Dodać kefir.
Miód, cukier i cynamon.
Wszystko zmiksować ;)

Ja do połowy jeszcze łyżkę kakao dałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz