piątek, 8 stycznia 2016

Kotlety szpinakowo jaglane.

SKŁADNIKI:

szpinak (ja miałam mrożony 450 gr.)
kasza jęczmienna ze 100 gr (niecała szklanka)
jajo
płatki owsiane (z 7 łyżek u mnie orkiszowe,górskie, jaglane, żytnie)
cebula (miałam małe dałam dwie)
po łyżeczce czosnku granulowanego i oregano
sól & pieprz
olej bądź oliwa

WYKONANIE:
Szpinak wymyć.
Podzielić na małe kawałki (można mikserem).
Jeśli mrożony to rozmrozić i odcisnąć wodę.
Cebule pokroić i podsmażyć.

Dodać szpinak.
Przyprawić.

Podsmażyć.

Kaszę ugotować wg przepisu.
Do miski bądź gara dać jajo, płatki, szpinak z cebulą i kaszę.

Wymieszać.
Formować kotlety.
Obtoczyć w bułce tartej.
Smażyć.
Gotowe.
Smacznego :)



2 komentarze:

  1. Ło matko, ileż zmywania!
    Mimo to przepis wypróbuję, bo produkt finalny smacznie prezentuje się na fotkach.
    (A tak na marginesie - czy tylko ja odnoszę wrażenie, że lidlowskie przyprawy są jakby ciut wyprane ze smaku?).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale tak dużo zmywania nie ma ;)
    Co do przypraw nie zauważyłam. Przeważnie kupuję na zdrowej żywności, ale akurat mi się pokończyły a w LIDLu byłam ;)

    OdpowiedzUsuń