wtorek, 23 września 2014

Orzechy w miodzie i cinamonie.


Dziś orzechy na słodko :)
Miałam zrobić w samym miodzie, ale że ostatnio mam manię cynamonu ;) (dodaje wszędzie kawy itd. ;)) to tu też dodałam.

SKŁADNIKI:
Orzechy mogą być nerkowce czy jakieś inne.
U mnie włoskie.
Miód (łyżka - dwie).
Cynamon (2 łyżki)

WYKONANIE:
Orzechy wrzucić na patelnie (najpierw połamać na mniejsze kawałki).
 Prażyć je do momentu, aż się delikatnie zarumienią. 

Miód i cynamon (ja chwilę w mikroweli miód podgrzałam, bo był zbrylowany). 



Zalewamy tym orzechy.
Podsmażyć ciągle mieszając. 

Kiedy sos równomiernie oblepi wszystkie orzechy przełożyć je talerz/papier śniadaniowy.

Poczekać aż ostygną
 Rozdzielić.
Już ;)
Właściwości cynamonu: http://www.ekologia.pl/kobieta/uroda/cynamon-to-nie-tylko-kuchenna-przyprawa-jak-jeszcze-mozna-go-wykorzystac,15809.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz